26 Nisan 2010 Pazartesi

Aslında O Kadar Kötü Bi Film Değil O !



Yağmur yağınca girilen triplerden sadece bir tanesi , evet şu an tam olarak o noktadayım, daha fazla sigara iç bide kahve olabilir mesela bir kere de yağmur yağdığında pencere kenarında şu kombinasyona gitmeyelim arkadaş, ne gereği var...Aslında bugün güzel bi gündü hava sıcak gibiydi sonra soğumadı ama yağmur fln derken....

Başka bi şehire ikinci defa gitmek kadar kötü bişey yok şu an onu anladım aslında gereksiz gib
i ama gerekli gibide bişey sırf tren yolculuğu için bile yapılır mesela o şehirden dönerken karşımızda oturan adam... Adam seni gerçekten unutmamak istiyorum o değişik mizacın ellerinin tıpkı bi güçlü tıpkı bi kaslı gibi oluşu ama bütün bunlara rağmen yüzünde ki o masumiyetin beni benden alması... hem manav gibi hem de kasap gibi bi amcamızdın sen bizim biz hakanla seni çok sevdik... Gezmek kavramı çok farklı bişey, haftasonu gittiğimiz şu şehir hani ikinci kez gittiğimiz.. orda bi kaç tane müze vardı mesela ama gitmedik ve o şehirde bişeyleri bırakmış gibi hissediyorum neden biliyomusun çünkü müzeleri gezmedik çok saçma hiç sevmem aslında kodumun müzelerini ama gezmek zorunda gibi bırakılmak o çocukluğumuzda bizi sıraya dizip müzeye götürmeleri fln bunlar bağlantılı şeyler gibi, bilmiyorum... Eğer bi şehire gezmek için gitmiyosan neden gidersin sorusu var şimdi bide bunları bana değil hakana sorucaksn arkadaş o dönüş yolunda ağlar gibi olmaları gözlerinin dolması fln gitmeyi istememek... 'gitmeyi istememek' işte bu kötü bi his olsa gerek.

Ben mesela o şehirden bir tek şeyi çok istedim ah siz yeşil küçük parçacıklar ama olsun oda başka bi zamanın hikayesi olarak kalsınmış... Javi fln var bi yerde aslında istese johny deep'e benzer ama o jim carry olmak istiyo hayır hayır eternal sunshine daki hali diil, jim carry'nin yavşak gibi ibne gibi halleri varya işte javi o oluyo bu nokta da ona üzüldüm ama o böyle mutlu demekki ulan tamam da herkes mutlu olduğu gibi mi yaşamak zorunda ben değilim mesela ben
onun için üzgünüm, üzülüyorum ,üzüldüm...

Her
neyse öyle işte...
Bu arada şehrin adı 'Poznan'
Hiç dilini bile bilmediğim bi yerde 'Malta' diye bi gölü olan
müzeli fln bi kent...

1 yorum: